Wednesday, April 6, 2011

rasa macam muda comey

my sis n ika danish...posing-posing...^__^
hari sabtu lepas i pergi jalan-jalan kat area damansara...i pergi the curve and one utama...kerja i sekarang kalau hujung minggu memang suka merepek-repek sambil makan kerepek...memang tak lekat kat rumah dan kolej...walaupun assingment ade lagi yang tak siap...tapi disebabkan kurang kesedaran sivik...i terus je tinggal semua assigment tersebut...=P 

i pergi dengan geng adik-adik i...diorang semua baru 14 tahun...tapi kalau u'olls tengok la kan gambar diorang dan bandingkan dengan i...tak banyak beza la...i macam lebey kurang sebaya diorang je...i kadang-kadang pelik la tengok tiada perbezaan diorang dengan i...huhuhu~ dalam erti kata yang lain...adakah i awet muda?? hooo...mungkin juga...=P ktorg pergi nak kereta abang i punya awek...ktorg dah la ada 7 orang...so jadi la sandwish dalam kereta tu...memang sangat sempit...sepatutnya i tak ikut sebab tak muat kereta tapi disebabkan ada dasar-dasar cemburu iri hati tak dapat berjalan...i tabahkan hati untuk masuk menyelit juga dengan budak-budak tu...=__=

ktorg jalan-jalan...makan-makan...tangkap-tangkap gambar...pastu terjumpa la reza muhamad kat situ...alaaa...reza yang radio era tu...pastu i masuk contest oreo dengan adik i si penguin tinggi tu...contest yang kalau posing cun leh menang 1 ribu...masalahnye i posing cam pahape-hape...so memang takkan menang...=.=" lepas jumpa reza tu team skuad era pun datang...ktorg tunggu je la sebab reza cakap banyak hadiah dapat nanti...so tunggu-tunggu dalam keadaan panas bahang mahang...dapat la i sebijik lipstik and bekas air minum...okeep la dari tak dapat apa-apa...so i rasa memang happy sangat la hari tu...=)

nie la contest tu...sila perhati betul-betul...i lagi tinggi dari adik i tau! =O

sah kan i muda macam budak-budak tu kan?? sah kan?? haaaa...=) reza pun ada gak...

i paksa budak-budak nie posing macam i...kalau tak i mogok tak nak bawak diorang jalan-jalan...=P cute meh?

my sis n her fren...adik i pun ade la mewarisi sifat-sifat gila camera macam i...i pun tak paham macam mana boleh mewarisi nie...=.="

0 tarik rambut rapunzel: