Thursday, May 19, 2011

mereka istimewa

entry khas untuk BFF yang sangat istimewa...diorg nie bukan istimewa yang "OKU" tu walaupun ada sedikit wayar yang harus diperbaiki di otak diorg...otak diorg tu senget sket...tapi tu la kelebihan diorg yang buat i leh masuk dengan diorg n terus continue kawan sampai sekarang...tak tahu macam mana nak describe sayang kat diorg nie coz selalo je ada time i nak tergolek jatuh sebab sedih dan terbang tinggi ngalah superman sebab gumbira...jangan salah tafsir...i bukanlah seorang lesbian...masih waras menyukai lelaki...sebagai bukti baru je jatuh hati dengan seseorang...wawawaw~ ika dah jatuh hati kot~~ =D click sini untuk tengok jejaka bertuah tersebut...yuhuuu~ 

okeepp...dah terlari tajuk...=.=" time wesak day hari tu i jumpa dua orang BFF yang i lama dah tak jumpa...ktorg plan nak jumpa kat batu cave semperna wesak day...baru nampak ada jiwa satu malaysia sikit...sahut seruan kerajaan la katakan...tapi disebabkan ramai sangat orang dan malas nak jadi pelik dan unik sebab ada tiga je orang yang berkulit putih...so cancel...jumpa kat mid valley...

mula-mula jumpa una mawi yang makin meninggi...apa kes la...tiap kali jumpa aku (penggunaan "i" akan ditukarkan kepada "aku" supaya nampak lebih garang dengan kawan) rasa dia makin nak meninggi...padahal cukup-cukup la tu...bagi la peluang aku pulak tinggi...una kemain lagi sekarang...pakai baju macam ibu mengandung...bersopan la kunun...seb bek makin cantik dan bergaya...sila anda jangan perasan! merepek dengan una sepam dua sampai nak termuntah dah tengok muka dia...aku curang...pergi dekat diba borhan...una merajuk atas kecurangan aku dan balik terus...tu la una...laen kali rendahkan diri sikit baru la aku jalan dengan ko lame-lame...

una tu ada masalah pertumbuhan sel tinggi yang melampau...tengok la hasilnye! bukan i yg pendek...BUKAN!
 diba borhan a.k.a bear datang dengan inchik A dia...tak boleh nak mengumpat inchik A sesuka hati sebab baru kenal...kang tak pasal kena saman...tak bagi inchik A tumpang kereta dia lagi nanti...=.=" dah lama sangat tak jumpa bear sebab aku kan busy macam rosmah...nak kena pergi shopping merata dunia dan mengabihkan duit rakyat...ops~ dekat 4 tahun tak jumpa...nasib baik bear tak meninggi sangat...sama je dengan aku (padahal sebab aku pakai kasut tumit tinggi)...bear bersopan kot hari tu...pakai baju kurung u'olss~ aku terus rase nak balik ambil baju jubah kejap sebab tak nak kalah dengan kesopanan bear...0.O 

tengok...sama tinggi dengan bear je...(ckp dengan muka penuh berlagak)

bila jumpa BFF terus la mulut nak mengayam ketupat sambil mengeluarkan mimik-mimik muka pelik-pelik...potpetpotpet sampai la ke malam...kalau boleh nak sambung sampai subuh...tapi disebabkan "princess rapunzel" tu masih sebahagian dari diri...family dah call banyak kali menanyakan "bila nak balik istana? rambut yang panjang tu kan nak kena cuci setiap hari untuk elak kutu" so dengan muka hampa pun balik la ke istana diraja...hurmmmm~ 

aku sayang korang! happy jumpa korang...korang BFF aku okeep? chop! =D


0 tarik rambut rapunzel: