Thursday, September 1, 2011

salam aidilfitri


~SaLaM AiDiLfItRi~ 

dari : princess rapunzel family's

princess said : sangat busy merepek meraban sambil bergelak ketawa sampai berguling-guling  ibarat tenggiling dengan family, sepupu, makcik-makcik dan pakcik-pakcik...nanti i muncul semula ye...i memang suka makan chips more...jangan rindu-rindu k...LOVE u'olls~

14 tarik rambut rapunzel:

rara pinkmafia said...

wahhh biru.cantek.

nasyitahahmadzaini said...

slamat ari ry rapunzel :)

Gua Tertidur said...

wah..comel nye bakal awek gua..selamat hari raya!

alif haris said...

fuiyoh .. comel2 hihihi :D

nur adilah said...

selamat hari raya jugak sis:))

cart kartika said...

phewwit ika tu...biru gtu tahun ni^^

cik ungu said...

kejap merahh kejap biruuu..

pepel mane oii!!

syaz@rozelt said...

wah tema biru..kite tema ijau..entry hr raye akan diupdate!hehe

teha said...

wah2 ! biru gitu.. santekk laa ! :)

ika said...

@ rara pinkmafia : thnxs kak rara...:)

@ nasyitah : selamat hari raya jugak...^_^

@ gua tertidur : haha...:D selamat hari raya jugakk...selamat kembali ek...

@ alif haris : :) thnxs2...

@ nur adilah : selamat hari raya dear~ ^,^

@ ika kecik : hehe...iye2...meriah warna biru tahun nie...:D

@ cik ungu : purple tahun 2020 nanti...^.~ tggguuuu~

@ syaz@rozelt : ye ke? mana gambarnye? update cepat dear~ xsabar nak tgk meriah warna hijau...

@ teha : hehe...biru bira tahun nie...^^, thnxs adek...

Gua Tertidur said...

terima kaseyyy! kisss sket..hahaha

ika said...

@ gua tertidur : nak kiss?? meh la duit raya sejuta 2 dulu...:P leh?

Gua Tertidur said...

xmau ahhh!

ika said...

@ gua tertidur : haha...xleh..xdpt den nak nolong ehhh~ :P