Sunday, February 19, 2012

bukti

tidak...tidak...i masih lagi bekerja sebagai seorang pelajar sepenuh masa di UPM...belum lagi menukar profession sebagai seorang penyiasat CSI...arakian tajuk entry adalah "bukti" tapi bukan bermaksud i akan memperketengahkan bukti untuk kes pembunuhan Altantuya yang masih belum selesai dan telah senyap di telan zaman...nehi....nehi...i nak bagi bukti kenapa PELAJAR TIDAK PERLU MENGAMBIL SUBJEK YANG TIADA KENA MENGENA DI ANTARA HIDUP DAN KEHIDUPAN MEREKA...

haaaa...inilah sebabnya...tadaaaa~

kalau tak nampak pandai-pandai la bagi nampak...kang letak besar-besar cakap riak takbur pulak...=.="

ini adalah entry susulan kepada entry yang bertajuk "aku comel" (sebenarnya tajuk lain saja nak tukar supaya nampak lebih perasan di sini)...hari tu dah cakap dah...tak perlu mengambil subjek yang boleh menyebabkan kecacatan pointer...pfttt~ kan dah terbukti...macam nak je jumpa menteri pendidikan untuk tanya apakah relevan mengambil subjek yang tiada kaitan dengan kos sebenar...tapi mengenangkan menteri pendidikan adalah timbalan perdana menteri, haaa tak apa...kita kuburkan sahaja niat tulus tersebut...=.=

okee tak apa la kalau nak suruh belajar banyak subjek sebab boleh membantu masa kerja nanti tapi dah sah-sah la subjek tersebut langsung tidak nampak apakah perkaitan dengan kos tersebut...kenapa nak suruh ambil jugak kan? psikologi belajar tentang coding HTML adalah langsung tidak bermanfaat...sampai sekarang tertonggeng memikirkan kenapa kena belajar coding HTML yang susah tu untuk kos psikologi? kenapa? kenapa? kenapa? *sambil lari sepoloh pusingan padang UPM dengan memegang kepala*

princess said : pape pun...syukur sebab result sem nie Alhamdullilah dekan...:) thnx u Allah...^.^ errr...orang yang nak belanja tu jangan la lupa janji anda okee? tp macam dah lupa je...kbai~ T.T

10 tarik rambut rapunzel:

H.J said...

wow!!dekan...tahniah,,admire..kah3...4flat plak yer

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhh! :)

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhh! :)

ZouL said...

hahahaha..kena belajar coding HTML utk buat blog kot ika? hahahhaha..tapi terer la ika kan leh dekan :P

hyz said...

hebak jugak mu ni... tahniahhhhh

Botak said...

ntah lah., kadang² apa yg kita belajar macam tak relevan je dengan kerja nanti., tapi manalah tau esok lusa gunakan ke..

alif haris said...

hai dekan ;) tahniah oh

Apeach Blogspot said...

wah.4 flat.congrateee..sama course.ICT gak.:D

abdul maLek said...

wahh subject semua mcm best ja

Anonymous said...

Rapunzel