Wednesday, February 13, 2013

saya telah insaf

kehadapan kekawan yang disayangi dan diingati selalu....
*bukan...ini bukan entry sampaikan salam syawal dipagi raya...bukann...*

dengan ini saya/aku ingin membuat sedikit karangan tak sampai 250 patah perkataan untuk tatapan kalian...

harap sudi membaca karangan budak A1 BM SPM dulu ... #ehh

saya/aku telah pun insaf dan berjanji tidak akan menganiaya anda semua jika anda semua menyambut hari lahir lagi...

saya/aku tidak akan membaling telur mahupun tepung apakan lagi kek ke muka atau badan atau rambut malahan tudung serta pakaian anda semua...

saya/aku berharap tiada dendam antara kita semua...

saya/aku sayangkan anda semua maka saya/aku harap anda sudi melupakan kisah lalu apatah lagi perkara tersebut iaitu peristiwa sambutan hari lahir yang meriah itu...

tolong jangan membalas dendam selepas ini ye...saya/aku berasa sungguh neves sehingga tidak mampu tidur lena pada waktu malam...*nangis*

itu sahaja saya/aku mahu sampaikan...*hugs*

sekian...terima kasih...

mohon baca dalam nada jarjit :    dua, tiga kucing buta,
                                                         perkara lalu harap dilupa...ohoho...

                                                                                                                                 ikhlas dari,
                                                                                                                                 si cute lagi comel,ika...


mam bersama-sama lepas prank! :D

meriahnya di aidilfitri...#ehh

frens forever...<3

seriusly ini paling kelakar...aku xsggup tgk muka si budak blur ini...haha...*lol*

0 tarik rambut rapunzel: